News

U Mercatu crescente di asciugamani per animali domestici

A cultura di l'animali domestici hà una longa storia.Pò esse tracciatu à u 7500 aC.Ci sò registri hieroglyphic nantu à l'applicazioni di i cani di l'arnesi in iscrizioni d'ossu di l'oraculu.In u 18u seculu, i cani eranu largamente utilizati in a ricerca è u salvamentu, guidà i cechi, è sparghje.Questa hè l'era "1.0" di l'animali.

U mercatu crescente di asciugamani per animali domestici1
U mercatu crescente di asciugamani per animali domestici 2

Cum'è u tempu passa, a ghjente ùn hè più soddisfatta di i materiali tradiziunali, ma presta più attenzione à a satisfaczione di a cultura spirituale.Oghje, affettatu da i cambiamenti in i cuncetti emutivu è u ritmu di a vita, è ancu u tassu di fertilità in calata generale.A mancanza di cumpagnie aggravarà a sulitudine, mentre chì l'animali domestici sò animali emotivi, chì ponu ghjucà questi roli in una certa misura è dà à i pruprietarii di l'animali di l'animali a cumpagnia, per scuntrà una parte di i bisogni emotivi di i pruprietarii di l'animali.

Studii di teoria di u sistema di terapia di l'animali anu dimustratu chì a pressione di sangue pò esse significativamente ridutta quandu l'omu è l'animali interagiscenu.Inoltre, quandu l'anziani cù a demenza entra in cuntattu cù l'animali, l'animali ponu furnisce una stimulazione sensoriale pusitiva, in modu chì ci sarà un certu gradu di migliuramentu nantu à a cuscenza di sè, a satisfaczione di a vita, e cumpetenze suciale, l'igiene persunale, a stabilità emotiva. , etc.Per quessa, u novu termu di l'animali curativi hà intrutu gradualmente in u mercatu di capitali, è l'animali anu ancu intrutu in l'era "2.0".

U mercatu crescente di asciugamani per animali domestici3
U mercatu crescente di asciugamani per animali domestici4

Cù a trasfurmazioni cuntinua di u rolu di l'animali di l'animali, chì passanu gradualmente da l'animali à i membri di a famiglia, e categurie di u mercatu di l'animali sò diventate sempre più subdivise, high-end è raffinate.Questu include ancu vestiti per animali, asciugamani per animali, etc.

U mercatu crescente di asciugamani per animali domestici5
U mercatu crescente di asciugamani per animali domestici6

In quantu à l'asciugamani per animali domestici, u puntu principale chì avemu bisognu di fucalizza hè a so dolcezza, l'antibacterial, l'assorbimentu di l'acqua, u tessulu di fibra di microfibra serà u tessulu più adattatu per a tovagliola di l'animali.Ci sò diversi tipi di asciugamani per animali in u mercatu: pettine microfibra di chenilleasciugamano, Asciugamani di spugna in microfibra cù 2 cappucci, asciugamani per animali in microfibra rettangulu grande, asciugamani per animali domestici in microfibra, ecc. Cum'è u fabricatore di asciugamani, avemu una sperienza ricca in a pruduzzione di asciugamani per parechji anni, cusì se vulete catturà u mercatu di asciugamani per animali, simu capaci. per offre un disignu persunalizatu, una dimensione persunalizata, un logu persunalizatu o un culore secondu a vostra idea da a nostra cunniscenza specializata in questu allora.Aspittendu a cooperazione trà noi prestu

U mercatu crescente di asciugamani per animali domestici7
U mercatu crescente di asciugamani per animali domestici8

Tempu di post: 30-novembre-2022